Effektiv parkeringskontrol i parkeringskælder

+45 70 209 204 kontakt@kbhpark.dk

Parkeringsopsyn- skaber tryghed!

Parkeringsopsyn – Parkering i en parkeringskælder skal glide nemt og smertefrit for bilisterne, og der skal være tydelig skiltning, så enhver besøgende ved præcis, hvordan han eller hun skal forholde sig. Og så skal du selvfølgelig have din betaling.

Vi tilbyder totalløsninger indenfor betalingssystemer og parkeringskontrol i parkeringskældre, og vi tilpasser hver enkelt løsning efter kundens behov. Det betyder, at du bestemmer, hvordan parkeringsforholdene skal være, hvordan og hvornår bilerne skal registreres og ikke mindst hvordan betalingssystemerne skal indrettes. Og det er naturligvis helt gratis for dig.

Vores samarbejdsaftaler er fleksible, og du kan opsige kontrakten med kort varsel, hvis du måtte ønske det.

 

Betalingsanlæg – moderne eller traditionelle systemer

En moderne og enkel løsning til parkeringskældre er opsætning af parkeringskameraer. Med dem er det ikke nødvendigt med den klassiske bom, da kameraet scanner alle køretøjer ved ind- og udkørsel – og de køretøjer, der ikke har overholdt gældende restriktioner, får parkeringsafgiften sendt med posten.

Hvis du ønsker en mere traditionel løsning, tilbyder vi også at opsætte almindelige parkometre. Parkometerløsningen giver bilisten mulighed for at betale forud for parkering i det ønskede tidsrum og fungerer således, at bilisten trækker en billet i automaten, som derefter placeres i forruden på bilen.

Uanset hvilken model du vælger, så fastsættes restriktionerne af dig. Skal der være fuld betaling i alle døgnets timer eller ønsker du en fleksibel løsning, hvor der eksempelvis er gratis parkering i X antal timer, hvorefter bilen skal registreres og pladsen betales for? Mulighederne er mange, og vi har stor erfaring med forskellige variationer af parkeringsrestriktioner, så vi kan vejlede dig til den bedst mulige løsning i lige præcis dit tilfælde.

 

Fleksible betalingssystemer

Hos KbhPark har vi et udvalg af fleksible betalingssystemer, der skræddersyes efter dine behov. Det kan være betalingsmuligheder i form af mønter, sedler, kreditkort, Euro m.m., ligesom vi kan oprette forskellige muligheder for korttidsparkering, abonnementsparkering og gratisparkering. Alt dette aftales i en dialog mellem dig og KbhPark, og vi står naturligvis for alle udgifter forbundet med etablering, drift og vedligehold.

 

Vi varetager service, kontrol og vedligehold

Hos KbhPark varetager vi alt, hvad der hedder opsætning og etablering af systemer, programmering, daglig drift og parkeringsopsyn samt service og vedligehold af inventar og automater. Det betyder, at det er gratis for dig at overlade parkeringskontrollen til os.

Vi tilbyder desuden, at du kan få et kunde log-in, der tillader dig at følge med i aktiviteten i parkeringskælderen. På den måde kan du danne dig et overblik over belægningsprocenten og indtægten, ligesom du kan se, hvor mange parkeringsafgifter, der udstedes.

Alle vores parkeringsvagter har gennemgået en vagtuddannelse, og de er dermed klædt på til at møde de udfordringer, der eventuelt kan opstå i området. Det virker forebyggende på tyveri og hærværk, ligesom det skaber tryghed for bilisterne, at der er patruljering i parkeringskælderen.

Ønsker du at vide mere om vores services, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Du kan altid fange en kompetent medarbejder på +45 70 209 204, og du er også velkommen til at sende en mail på kontakt@kbhpark.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

 

parkeringskontrol ved parkeringskældre

 

Har du modtaget et kontrolgebyr?

& har du en indsigelse imod denne?

Læs mere her

Skal vi have en snak om din parkeringsplads?

Så lad os ringe dig op.

Udfyld formularen - Vi vender tilbage inden for 24 timer.
OBS! Indsigelser og spørgsmål vedr. kontrolgebyrer kan kun ske via hjemmesiden www.pklage.dk.

    Vælg kontaktårsag (Påkrævet)

    Navn (Påkrævet)

    Telefon (Påkrævet)

    Evt. kommentar

    Skulle du have modtaget et kontrolgebyr på et af KbhParks parkeringarealer, som du finder uberettiget, bedes man henvende sig til os senest 10 dage efter udstedelsen. Alle klager bedes indgivet skriftligt. Ved indgivelse af klage via www.pklage.dk sættes sagen i bero indtil afgørelse.

    Vi bruger cookies og lagrer diverse informationer omkring dig, for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies og vores persondatapolitik.

    Jeg accepterer Læs mere