Parkeringsservice ved hoteller

+45 70 209 204 kontakt@kbhpark.dk

Parkeringsservice, øger jeres serviceniveau!

 

Parkeringsservice – Essensen af hoteldrift er gæsternes ophold, der som regel er præget af stor udskiftning. Det betyder, at nye gæster ankommer og forlader hotellet hver eneste dag, mens nuværende gæster ofte skal ud at opleve området i løbet af dagen. Sammenholdt med en lang række medarbejdere, der kommer og går både morgen, middag og aften sætter det store krav til parkeringsfaciliteterne, som gerne skal leve op til gæsternes forventninger.

Vi tilbyder en effektiv, kundevenlig og ikke mindst gratis parkeringsservice, hvor der er fokus på fleksible og individuelle løsninger. En service, der gør det nemt og bekvemt for gæsterne at registrere sig og ikke mindst en service, der sikrer, at hotellets parkeringsareal kun benyttes af de ønskede brugere.

 

Enkelt parkering med digital løsning

En af vores mest populære løsninger til hotel og reception er en tabletløsning, hvor der installeres en tablet ved indgangen. Her kan gæster og andre med et ærinde i ejendommen registrere sig ved at indtaste bilens registreringsnummer, hvorefter parkeringstilladelsen ligger digitalt. Det betyder, at gæsten ikke skal tilbage til bilen og lægge et gæstekort i forruden, men i stedet kan fortsætte videre med det samme. Nemt og bekvemt.

Systemet indstilles så det passer til jeres behov, fx at gæsten får X antal timers parkering fra den digitale registrering finder sted.

 

Elektronisk løsning til receptionen

For at gøre det endnu lettere for både gæster og receptionister har vi udviklet et elektronisk gæsteparkeringssystem, der giver receptionisterne direkte adgang til vores registreringssystem. Her kan receptionisten indtaste gæstens registreringsnummer og reservere en parkeringsplads på en forudbestemt dato, så gæsten blot skal parkere, når han eller hun ankommer til hotellet.

Hvis I ønsker det, kan denne service integreres på hotellets hjemmeside, så gæsten kan booke en parkeringsplads sammen med hotelværelset.

 

Traditionelle løsninger

Passer det hotellet bedre at have en traditionel parkeringsservice, hvor der udstedes gæstekort i receptionen, så klarer vi også det.

Har I et ønske om betaling fra gæsterne – eller måske en kombination af gæstekort og betaling – så har vi stor erfaring med det, og vi opsætter gerne betalingsautomater.

I sidste ende er det et spørgsmål om smag og behag, og vi yder lige præcis den form for parkeringsservice, der passer bedst til dine ønsker og behov.

 

Uddannede parkeringsvagter

Alle vores parkeringsvagter er uddannet som vagter, og det betyder, at de er trænet i at håndtere enhver situation, der kan opstå på et parkeringsareal. Samtidig er vi naturligvis opmærksomme på at møde jeres gæster i øjenhøjde, med et smil på læben og ikke mindst i uniform, så hotellets serviceniveau når helt ud på gaden, hvor vi altid yder en god og fair service.

 

Vi står for drift og administration

Tabletløsninger, digital registrering, parkeringstilladelser, gæstekort, betalingsautomater, patruljering, klager etc. Der er mange opgaver, når det kommer til parkeringsservice, men vi klarer det hele. Driften, vedligeholdelsen og administrationen. Og her mener vi alt fra etablering og installering af digitale løsninger, opsætning af skilte, patruljering på området og administration af parkeringsafgifter. Og det koster ikke dig noget.

Det eneste, vores parkeringsservice kræver af dig, er, at du tager stilling til, hvilken løsning du ønsker på dit hotel.

 

Har du modtaget et kontrolgebyr?

& har du en indsigelse imod denne?

Læs mere her

Skal vi have en snak om din parkeringsplads?

Så lad os ringe dig op.

Udfyld formularen - Vi vender tilbage inden for 24 timer.
OBS! Indsigelser og spørgsmål vedr. kontrolgebyrer kan kun ske via hjemmesiden www.pklage.dk.

    Vælg kontaktårsag (Påkrævet)

    Navn (Påkrævet)

    Telefon (Påkrævet)

    Evt. kommentar

    Skulle du have modtaget et kontrolgebyr på et af KbhParks parkeringarealer, som du finder uberettiget, bedes man henvende sig til os senest 10 dage efter udstedelsen. Alle klager bedes indgivet skriftligt. Ved indgivelse af klage via www.pklage.dk sættes sagen i bero indtil afgørelse.

    Vi bruger cookies og lagrer diverse informationer omkring dig, for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies og vores persondatapolitik.

    Jeg accepterer Læs mere